wtorek, 14 czerwca 2011

Deska, rower i fryzjer;D

Witajcie,

wczoraj miałam nadzwyczaj pracowity dzień w pracy. P. Ela, która jest piel. koordynującą, czyli rozpisuje nam zlecenia lekarskie, pisze zapotrzebowania na aptekę, "ustawia" terminy badań, robi wiele rzeczy za lekarzy, i w ogóle ogaaarnia cały ten system jest na zwolnieniu lekarskim. Zastępuje ją p. Oddziałowa, która nic poza rozpisaniem zleceń (nie zawsze zresztą /razem czy osobno?/ dobrze). I w ten sposób powstaje zamieszanie bo nikt nic nie wie, i w ogóle o co chodzi. Co gorsza ja wczoraj była starszą piel. dyżuru, tj. jakby "szefową" zespołu 8-osobowego. Oddział nam się "popsuł" od ostatniego mojego dyżuru, czyli mamy sporo internistycznych czy neurologicznych chorych, którymi chirurdzy za bardzo się nie zajmują...jest sporo konsultacji, badań a to dezorganizuje pracę, do tego 4 planowe operacje i bałagan gotowy. Na szczęście miałam wczoraj sporo energii i jakoś ogarnęliśmy. Tak mi się przynajmniej wydawało...aż do godz. 20.30 wczorajszego dnia...zadzwoniła koleżanka, która mnie zmieniała i trochę na wyrost - jak to ona - wypaplała, że nie zrobiłam tego i tego...biję się w piersi, bo rzeczywiście jedna rzecz była dosyć istotna, druga na szczęście błaha...po pierwsze chodziło o rezerwę krwi do zabiegu dla pacjenta, na dzień następny. Nie wiem jak, ale przeoczyłam to! Wiąże się to tylko z pobraniem krwi i zniesieniem 1 kwitka podbitego przez lekarza...ale, ja pier...kur..dolę, nie zrobiłam tego! Dobrze, że ona to zauważyła...chociaż z drugiej strony nie wiem po co do mnie dzwoniła...chyba tylko po to by mi udowodnić, że jestem nieogarnięta/?/
Nic to, było minęło, mam teraz nauczkę na przyszłość.

Wczoraj na mój oddział przyszła nowa grupa stażystów z lekarskiego, a wśród nich moja dawna współlokatorka z akademika:)jaak mi się miło zrobiło bo naprawdę ją lubiłam i lubię.

A dzisiaj zrobiłam zakupy:) tj. rowerek kupiłam, deskę do prasowania i do tego byłam u fryzjera_fajnie, co?
Taki mam rower właśnie:

Super, prawda?;)

Pozdrawiam, tymczasem..idę do pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz